A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
News
/
Як група РМВА-26 досліджувала місію та призначення бізнесу
15.12.2023
Як група РМВА-26 досліджувала місію та призначення бізнесу

Володимир Орлов, регіональний менеджер з інновацій і цифрової трансформації Cisco та викладач kmbs, вважає: місія бізнесу походить від власника і відповідає на запитання «навіщо?». А оскільки учасники програми Presidents’ MBA kmbs – це найчастіше саме власники компаній, тому для них важливо розібратися у тому, яку місію мають їхні бізнеси, і чи допомагає ця місія досягати успіху на ринку.

Про це йшлося на перших лекціях курсу «Ідея та гроші, стратегії призначення», який стартував минулого тижня для групи PMBA-26. Володимир розповів учасникам про те, що між місією та призначенням існує певна межа, і визначити її допомагають відповіді на два запитання: навіщо існує ваша компанія? І для чого вона існує?

Викладач запропонував учасникам таку думку: усі компанії створені або заради грошей, або заради ідеї. Фактично це два основні варіанти місії, а усі інші можна звести до цих двох. Наприклад, соціальна відповідальність або допомога іншим – це ідея. Проте більшість компаній створені заради грошей.

Оскільки Володимир має величезний досвід у продажах, він розповів групі РМВА-26 про високорівневі стратегії продажу й про те, які з них забезпечують довгостроковий успіх бізнесу. А ще зауважив: «Для того щоб компанія успішно продавала, має продавати її місія».

На заняттях торкнулися й теми его власника, адже попри нематеріальну природу цього поняття, воно сильно впливає на бізнес. «Найефективніша зміна компанії – це зміна вас. Що більше ви у себе інвестуєте, то кращим ставатиме бізнес, – каже спікер. – Але лише за однієї умови: якщо ви працюватимете у концепції управління его. Адже его має два протилежні призначення, наше зростання чи наше руйнування. Руйнування має вигляд неприйняття інших думок і неповаги до людей».

Таким чином, управляти его потрібно навіть тим, хто вважає себе експертом у своїй сфері. А можливо, їм найбільше. «Що краще ви управляєте своїм его, то ефективніше працюватимете із собою», – стверджує Володимир.

Викладач творчо провокував учасників РМВА-26, тому жваві дискусії точилися упродовж усього заняття й залишили по собі чимало матеріалу для подальших рефлексій.

1 / 4
kmbs live
30.04.2024 at 15:43
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
30.04.2024 at 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
02.04.2024 at 12:28
Стартує набір на стипендійну програму kmbs! ...
20.02.2024 at 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 at 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers," ...
13.02.2024 at 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 at 16:30
"You have to think through your brand story in detail and tell it. Anything you don't tell, people w ...
24.11.2023 at 16:37
We often hear from businesses working with cross-cultural teams or expanding into global markets abo ...