Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Новини
/
Як група РМВА-26 досліджувала місію та призначення бізнесу
15.12.2023
Як група РМВА-26 досліджувала місію та призначення бізнесу
Володимир Орлов, регіональний менеджер з інновацій і цифрової трансформації Cisco та викладач kmbs, вважає: місія бізнесу походить від власника і відповідає на запитання «навіщо?»

Володимир Орлов, регіональний менеджер з інновацій і цифрової трансформації Cisco та викладач kmbs, вважає: місія бізнесу походить від власника і відповідає на запитання «навіщо?». А оскільки учасники програми Presidents’ MBA kmbs – це найчастіше саме власники компаній, тому для них важливо розібратися у тому, яку місію мають їхні бізнеси, і чи допомагає ця місія досягати успіху на ринку.

Про це йшлося на перших лекціях курсу «Ідея та гроші, стратегії призначення», який стартував минулого тижня для групи PMBA-26. Володимир розповів учасникам про те, що між місією та призначенням існує певна межа, і визначити її допомагають відповіді на два запитання: навіщо існує ваша компанія? І для чого вона існує?

Викладач запропонував учасникам таку думку: усі компанії створені або заради грошей, або заради ідеї. Фактично це два основні варіанти місії, а усі інші можна звести до цих двох. Наприклад, соціальна відповідальність або допомога іншим – це ідея. Проте більшість компаній створені заради грошей.

Оскільки Володимир має величезний досвід у продажах, він розповів групі РМВА-26 про високорівневі стратегії продажу й про те, які з них забезпечують довгостроковий успіх бізнесу. А ще зауважив: «Для того щоб компанія успішно продавала, має продавати її місія».

На заняттях торкнулися й теми его власника, адже попри нематеріальну природу цього поняття, воно сильно впливає на бізнес. «Найефективніша зміна компанії – це зміна вас. Що більше ви у себе інвестуєте, то кращим ставатиме бізнес, – каже спікер. – Але лише за однієї умови: якщо ви працюватимете у концепції управління его. Адже его має два протилежні призначення, наше зростання чи наше руйнування. Руйнування має вигляд неприйняття інших думок і неповаги до людей».

Таким чином, управляти его потрібно навіть тим, хто вважає себе експертом у своїй сфері. А можливо, їм найбільше. «Що краще ви управляєте своїм его, то ефективніше працюватимете із собою», – стверджує Володимир.

Викладач творчо провокував учасників РМВА-26, тому жваві дискусії точилися упродовж усього заняття й залишили по собі чимало матеріалу для подальших рефлексій.

1 / 4
kmbs live
02.04.2024 в 12:28
Стартує набір на стипендійну програму kmbs! ...
20.02.2024 в 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 в 12:40
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
13.02.2024 в 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers" ...
13.02.2024 в 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 в 16:30
«Ви маєте детально продумати історію свого бренду і розповісти її. Все, що ви не розкажете, додумают ...
24.11.2023 в 16:37
Від бізнесів, які працюють з кроскультурними командами або виходять на світові ринки, ми часто чуємо ...
24.11.2023 в 12:25
Як довелося переформатувати бізнес, аби він вижив, та чи вийшло зробити з лимона лимонад – розповіда ...