A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
Programs
/
Executive Development Programs
/
Sales
/
Ненудна операційка: Рішення Теорії обмежень для продуктів з коротким життєвим циклом.
dates of programs start
19/6/2024
Format
2 day
10-18
cost
uah
Ненудна операційка: Рішення Теорії обмежень для продуктів з коротким життєвим циклом.
Програма дає розуміння роботи ритейлера в новому mindset: від стратегії вибору формату до управління товаром на полиці.
The structure of the program
Філософія

Програма дає розуміння роботи ритейлера в новому mindset: від стратегії вибору формату до управління товаром на полиці. Будемо розбиратися як будувати стратегію компанії, обирати формати, працювати зі споживачами та головне - який має бути операційний двигун в мережі для забезпечення максимального виторгу з 1м2 площі.

“Ненудна операційка” - це цикл інтенсивів, покликаний надати компаніям логіку та інструментарій як будувати операційний двигун, здатний забезпечити бізнесу сталі фінансові показники і вивільнити ресурси для розвитку. Цей інтенсив спрямований на команди роздрібних мереж, які продають товари з довгим життєвим циклом або низькою частотою споживання: одяг, взуття, ювелірні вироби, текстильні вироби, цифрова та побутова техніка, електроніка тощо. 

Головна мета програми – глибоко розібратись в тому, як надійність наявності та “свіжий” товар впливають на трафік та середній чек. Які саме процеси в управлінні товарним потоком та асортиментом необхідно вибудовувати, аби компанії не були вимушені робити переміщення між магазинами та позбавлятись від надмірних запасів через цінові акції? Як зрозуміти достатність вибору у категорії та не переборщити з цим? Які є механізми для балансу в категорії: сигнали недостатності вибору або перенасичення.

 

Будемо розбиратися, що закладати як основу стійкої бізнес-моделі компанії на роки. 

Багато часу приділимо тактичному рівню і розберемось в принципах побудови операційної системи в логіці pull. Розглянемо як системно розв’язувати такі хронічні проблеми роздрібних мереж, як незадовільна оборотность товарного запасу, падіння продажів, трафіку та середнього чеку, наявність списань та повернень, а також – ненадійність наявності і низький рівень сервісу постачальників.

 

 

Впродовж 30 днів після участі в Програмі ви можете на конкурсній основі подати заявку на фаховий аналіз вашої мережі. Проводиться вибірково та безкоштовно фахівцями Apple Consulting®. По результатах аналізу Apple Consulting® проведе з вами та вашою командою зустріч і презентує результати аналізу з пакетом глибоких рекомендацій.

День 1

Сергій Войцеховський, член ради директорів BGV Group Management «Роздрібна торгівля як бізнес» Що таке роздрібна мережа як бізнес? Які бувають роздрібні формати та в чому ключова різниця між ними? Продовольчий роздріб, глобальний та локальний outlook Український продовольчий рітейл в цифрах Взаємодія виробник-мережа, як це виглядає зі сторони роздробу Основні тренди в роздрібній торгівлі Основні виклики в управлінні товарним потоком та асортиментом в ритейл-середовищі, яке реалізує товар з коротким життєвим циклом Ключові характеристики товарів з коротким життєвим циклом та/або частого попиту Причини проблем управління товарним потоком та асортиментом в роздрібних мережах Принципи та підходи роботи в системі pull для ритейлу Управління запасами та забезпечення надійності асортименту як визначальний драйвер розвитку мережі Побудова системи управління асортиментом, яка впливає на розмір запасів та надійність Час поповнення як визначальний драйвер рівня запасів та надійності Методи скорочення часу поповнення

День 2

Алгоритми встановлення запасів та їх поповнення в локаціях Поняття буфер та методологія його встановлення Новий алгоритм поповнення товарів на полицях, зміна системи прогнозування Системи Динамічного управління буферами - як розумний механізм реакціїна непередбачувані коливання попиту Центральний склад – серце Supply Chain Поточне призначення центрального складу (розподільчого центру) у роздробі Зміна парадигми – як насправді має функціонувати РЦ та задля чого? Основні функції РЦ як серця Supply Chain. Використання фактору агрегації, відмова від локальної ефективності, зменшення партій поповнення та пришвидшення комплектації Як працювати мережі без ЦС (РЦ) Приклади Управління асортиментом та категорійний менеджмент Забути ABC, XYZ – аналізи! Чим замінити і чому? Введення понять «голова», «тіло», «хвіст» асортименту, алгоритми їх визначення. Як працювати з позиціями, які швидко обертаються і позиціями, які повільно обертаються. Вдосконалення системи категорійного менеджменту (ротація асортименту, виведення і введення позицій в асортимент, робота з «головою», «тілом» та «хвостом», повернення). Управління асортиментом в періоди пікових сплесків або падінь попиту Основні паттерни сплесків попиту Управління асортиментом в період сезонних сплесків попиту (падіння або зростання) Управління асортиментом в період проведення акцій та промо-активностей Загальний підсумок обох днів Інтенсиву – Дерево Стратегії і Тактики роздрібної мережі для збільшення трафіку, середнього чеку, маржі з 1м2 та ROI

Faculty
Julia Plieva more details
Adjunct professor
Oleksandr Sokolenko more details
Visiting professor
Войцеховський Войцеховський more details
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
cost
uah
Apply for the program
For more information about the program, please contact
Daryna Symych
EDP program manager
kmbs live
30.04.2024 at 15:43
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
30.04.2024 at 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
02.04.2024 at 12:28
Стартує набір на стипендійну програму kmbs! ...
20.02.2024 at 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 at 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers," ...
13.02.2024 at 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 at 16:30
"You have to think through your brand story in detail and tell it. Anything you don't tell, people w ...
24.11.2023 at 16:37
We often hear from businesses working with cross-cultural teams or expanding into global markets abo ...