Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Переговори та медіація
/
Переговори для управлінців: інструменти роботи з конфліктами і побудови довіри
дати стартів програм
23/5/2024
Формат
5 модулів по 3 дні
Додаткові дні рефлексії та іспит
вартість
59 000 грн без ПДВ грн
Переговори для управлінців: інструменти роботи з конфліктами і побудови довіри
Програма Українського Центру Медіації [kmbs] і Edwards Мediation Аcademy (EMA,США)
Програма буде особливо корисною для:
управлінців, які створюють середовище відкритого результативного спілкування для розгортання ресурсів компанії та вірять в те, що культура ДОВІРИ - це додатковий ресурс для бізнесу
керівників різного рівня, які готові інвестувати час в ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДЕСТРУКТИВНИХ КОНФЛІКТІВ в командах, а також перетворення КОНСТРУКТИВНОГО КОНФЛІКТУ В РЕСУРС, шляхом зміни фокусу з проблеми "КОНФЛІКТУ ЛЮДЕЙ" в "КОНФЛІКТИ ІДЕЙ"
управлінців, які впроваджують зміни в команді і хочуть навчитись супротив команди переводити в ефективну взаємодію
Що дає програма?
Програма сфокусована на оволодінні практичними інструментами, які дозволяють налагоджувати ефективну взаємодію і вирішувати складні ситуації всередині компанії. Водночас отримані інструменти дозволять розвинути навички продуктивної взаємодії і з зовнішніми контрагентами
60% практики в роботі з бізнес-кейсами, побудованих на реальних прикладах з досвіду тренерів; ✓ Міжнародний сертифікат Українського Центру Медіації і Edwards Мediation Аcademy (EMA, США)
Проєкт здійснюється за підтримки міжнародного партнера Edwards Мediation Аcademy (ЕМА, США), який надає доступ для поглибленого вивчення матеріалу зі складаннями тестів по темам і запропонованим матеріалам
Долученість до інноваційного продукту. Вперше різні інструменти профілактики і вирішення конфліктів в "одному пакеті" на базовому рівні (медіація, фасилітація, коучинг, ненасильницька комунікація)
Приналежність до формування нової спільноти фахівців, які мають спеціальний статус і спеціальну роль в компанії. Програма враховує досвід роботи аналогічних фахівців в компаніях у Швейцарії, де ці питання врегульовані на законодавчому рівні
Структура програми
Модуль 1
23-25 травня

ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ В КОМПАНІЇ

  • Система управління конфліктами на підприємстві: способи роботи з конфліктом. Шляхи вирішення конфліктів.
  • Додаткова цінність роботи з конфліктами в команді/компанії та підбір адекватного інструменту попередження і вирішення конфлікту

 

ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ

Емоції, фундамент емоційної компетентності

  • Механізм запуску емоцій від їх народження до проживання і відпускання 
  • Фундаментальні цінності людини, як внутрішні опори 
  • Словник емоцій з точки зору  інтенсивності їх проявлення
  • Інструмент «Зона впливу / Зона турбот» - для розуміння своїх можливостей впливу на середовище

 Емоційний інтелект для побудови цілісності

  • Складові емоційного інтелекту
  • Самоусвідомлення – як зрозуміти себе і бути зрозумілим для інших 
  • Саморегуляція – які інструменти допоможуть і де шукати свої джерела поповнення енергії
  • Самомотивація – які внутрішні драйвери працюють, а від яких потрібно відмовитись

Емпатія і комунікація з іншими – знайти ідеальний баланс

  • Поєднання емпатії з розумінням інших і власними кордонами
  • Світлофор емпатії: емоційна, поведінкова, когнітивна
  • Вибір стилю комунікації 

Модель емоційно-інтелектуальної поведінки на робочому місці GENOS INTERNATIONAL

  • Знайомство з моделлю і зв’язок з EI
  • 7 компетенцій і індикатори поведінки
  • Інструмент 4 “П” для самокоучингу
  • Практичні інструменти і поради з розвитку компетенцій

 

ОН-ЛАЙН МОДУЛЬ 1

 ЕМОЦІЇ (EMA, USA) 

  • Нейробіологія та емоції
  • Емоції та їх зв'язок з тілом і розумом
  • Вплив емоцій на конфлікт
  • Вплив емоцій на сприйняття

 

ОН-ЛАЙН МОДУЛЬ 2

 РОБОТА З ВИБАЧЕННЯМ І ПРОЩЕННЯМ (EMA, USA) 

  • Розуміння різних типів вибачень і прощення
  • Ризики неправильних вибачень
  • Роль медіатора в роботі з вибаченнями і прощенням

Модуль 2
2-7 липня

НЕНАСИЛЬНИЦЬКЕ СПІЛКУВАННЯ

ЕФЕКТИВНІ ТЕХНІКИ КОМУНІКАЦІЙ

  • Сила комунікацій на шляху до порозуміння
  • Потреби як рушійна сила 
  • Ненасильницький підхід до взаємодії (теорія та практика)
  • Алгоритм взаємодії між «відправником» і «одержувачем» інформації (Shannon-Weaver, Schramm, De Fleur Models)
  • Модель 4 вуха. Комунікаційна площа (Фрідеманн Шульц фон Тун)
  • Складові NVC-повідомлень
  • Спостереження без оцінок
  • Як відрізнити потребу від прохання, прохання від вимоги? Уміння почути «НІ» і сказати «НІ»
  • Робота з власними упередженнями та упередженнями інших
  • Вплив невербальної комунікації на порозуміння 
  • Модель ефективної комунікації
  • Профілактика конфліктів

 

Довіра як фундамент для порозуміння    

  • Рівні довіри Лідера
  • 8 факторів організаційної довіри. Канвас довіри
  • Петля вразливості. Діагностика довіри і вимірювання довіри в компанії
  • 5 кроків по відбудові довіри

 

КОУЧИНГ

Профілактика конфліктів та спільне створення відносин

  • Основи коучингового світогляду та етичні засади взаємодії 
  • Формування атмосфери безпеки та довіри
  • Контракт на взаємодію. Рівні контракту, формування плану та цілей взаємодії
  • Стилі спілкування та навички асертивності

Ефективна комунікація в коучингу конфліктів

  • Елементи коучингової комунікації та травмоінформованість в роботі конфліктом
  • Пробудження усвідомлення та дослідження поза поточним способом мислення 
  • Інструменти коучингу конфлікту (трьох – позиційна модель, “вихід з драми”)
  • Розвиток майстерності конфлікт-спеціалістів

 

ОН-ЛАЙН МОДУЛЬ 3

КОМУНІКАЦІЇ (EMA, USA)

  • Нейробіологія та комунікація 
  • Вербальне та невербальне спілкування 
  • Сила слів
  • Сила мовчання

 

ОН-ЛАЙН МОДУЛЬ 4

КУЛЬТУРА ТА УПЕРЕДЖЕННЯ (EMA, USA)

  • Тест на виявлення прихованих упереджень
  • Робота з невизначеністю
  • Вплив організаційної культури
  • Крос-культурні виклики та гендерні аспекти 

Модуль 3
25-28 липня

МЕДІАЦІЯ І МЕДІАЦІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ МЕНЕДЖЕРА

  • Причини і специфіка конфліктів в організації
  • Драбина ескалації конфлікту Фрідріха Глазла
  • Стилі конфліктної поведінки Томаса-Кілмана
  • Ролі і інструменти управлінця в конфліктних ситуаціях

 

  • Процес медіації
  • Принципи роботи медіаторів 
  • Види медіації
  • Відмінності комерційної медіації від посередництва компанії.  Обмеження ролі внутрішнього медіатора.
  • Моделі переговорів. Гарвардська переговорна модель і медіація: спільне та відмінності
  • Від скарг до тем для обговорення
  • Відпрацювання навичок медіатора на різних етапах процесу медіації
  • Гібридні моделі медіації: Медіація в діалозі 
  • Гібридні моделі медіації: Медіація з однією стороною

 

ФАСИЛІТАЦІЯ

  • Спеціальні процеси, спрямовані на пошук консенсусу в групі. Основні принципи фасилітації ділових зустрічей
  • Навички управління груповою динамікою як основа профілактики та врегулювання конфліктів
  • Базові техніки та інструменти фасилітації
  • Спеціалізовані підходи та методи фасилітації. Підхід та методи Technology of Participation (ТоР) – ОRID (сфокусована бесіда). Динамічна фасилітація (Dynamic Facilitation)  
  • Прийняття рішень на основі консенсусу

Викладачі
Галина Єрьоменко детальніше
Adjunct professor
Єлизавета Гапко детальніше
Ольга Шевчук детальніше
Марина Саєнко детальніше
Ганна Хитрик детальніше
Visiting professor
Юлія Старікова детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
59 000 грн без ПДВ грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Наталія Макогін
Менеджерка Українського Центру Медіації
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
02.04.2024 в 12:28
Стартує набір на стипендійну програму kmbs! ...
20.02.2024 в 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 в 12:40
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
13.02.2024 в 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers" ...
13.02.2024 в 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 в 16:30
«Ви маєте детально продумати історію свого бренду і розповісти її. Все, що ви не розкажете, додумают ...
24.11.2023 в 16:37
Від бізнесів, які працюють з кроскультурними командами або виходять на світові ринки, ми часто чуємо ...
24.11.2023 в 12:25
Як довелося переформатувати бізнес, аби він вижив, та чи вийшло зробити з лимона лимонад – розповіда ...