A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
News
/
Створення успішної пропозиції цінності: де є можливості
17.12.2023
Створення успішної пропозиції цінності: де є можливості
Можливості для створення успішної пропозиції цінності разом з Оленою Мальцевою, керівницею Executive MBA, шукали учасники групи EMBA-40 в рамках курсу «Стратегічний маркетинг».

У бізнесі існують тільки два типи проблем: відсутність клієнтів і всі інші проблеми. А головний маркетолог будь-якої компанії – її генеральний директор. Він має розуміти, що, в першу чергу, маркетинг відповідає за “свого” клієнта. Якщо клієнти не розуміють, яку саме цінність компанія для них створила, значить, або ми працювали не зі своїми клієнтами, або не змогли доступно пояснити ним, що є справжньою цінністю. Або, дійсно, не змогли її реально створити. І творення успішної пропозиції цінності в сучасному бізнесі – це завдання, що вимагає глибокого розуміння клієнтів та їхніх потреб.

Згідно з концепцією "Job-to-be-done", пріоритет бізнесу має бути спрямований на вирішення завдань клієнтів, а не просто на продаж продукту. У цьому контексті, важливо розрізняти покращення від інновацій. Саме вони дозволяють клієнту вирішити завдання швидше, дешевше та в більш зручний спосіб і формують принципово новий рівень цінності. Інновації мають різні напрямки: поліпшення завдань для існуючих клієнтів, розширення можливостей для них, зняття обмежень для "не-споживачів" та надання нових можливостей. Цінність можна створити там, де інші можливості відсутні. Наприклад, реагуючи на недоотримані результати або завдання, які на цей момент недосяжні для споживача.

Успішна пропозиція цінності полягає в тому, щоб не просто задовольняти клієнта, але й надавати йому таку цінність, яку він не знайде в іншому місці.

kmbs live
30.04.2024 at 15:43
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
30.04.2024 at 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
02.04.2024 at 12:28
Стартує набір на стипендійну програму kmbs! ...
20.02.2024 at 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 at 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers," ...
13.02.2024 at 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 at 16:30
"You have to think through your brand story in detail and tell it. Anything you don't tell, people w ...
24.11.2023 at 16:37
We often hear from businesses working with cross-cultural teams or expanding into global markets abo ...