Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Естетика, культура та бізнес: виїзний навчальний модуль kmbs до Риму
Головна
/
Новини
/
Естетика, культура та бізнес: виїзний навчальний модуль kmbs до Риму
24.09.2021
Естетика, культура та бізнес: виїзний навчальний модуль kmbs до Риму
Невід’ємною складовою MBA-навчання у kmbs є виїзні модулі, які дозволяють зануритися у контекст інших країн та побачити, як працюють сучасні управлінські концепти.

З 13 по 17 вересня групи Executive-34 та Executive-35 мали виїзний навчальний модуль до Риму, який став можливим завдяки співпраці kmbs та Rome Business School.

Навчання у багатьох вимірах

Виїзний модуль зазвичай має доволі щільний графік і включає аудиторні заняття, ознайомлення з культурними особливостями регіону, а також вивчення його бізнес-атмосфери і роботу над кейсами. Цей модуль не став виключенням, хоча в умовах пандемії й мав певні обмеження (наприклад, на відвідування офісів досліджуваних компаній).

За п’ять днів модуля учасники неодноразово зустрічалися із професорами Римської бізнес-школи. Зокрема, професор Валеріо Манчіні поговорив із ними про особливості економіки та ведення бізнесу з італійськими партнерами, про роботу над брендом країни, важливість управління культурними стереотипами, про футбол, ігристі вина, сімейно-центричні моделі бізнесу, культ їжі та історії.

Наскрізним завданням цього модулю стала розробка низки проєктів з декарбонізації. Фредеріко Калено, Head of e-mobility компанії Enel X, глобального лідера у сфері відновлювальної енергетики, розповів про  унікальний досвід декарбонізації острову Сардинія. На основі цього кейсу учасники мали за декілька днів розробити і представити стратегію декарбонізації українських територій.

Професор Маршалл Лангер модерував початок роботи над кейсом в мінігрупах. Учасники генерували ідеї, оцінювали та обирали альтернативи, обговорювали критерії, які мають лягти в основу рішення. Особливу увагу професор приділив розрахункам показника Risk-Adjusted Return (рентабельність з врахуванням ризиків) і разом зі слухачами спробував поміркувати, що таке ризики в сучасних умовах. А у наступні дні професори Антоніо Шіаллетті та Лука Донді продовжили модерування роботи в групах з позицій стратегічного лідерства і управління талантами.

Загалом упродовж цього модуля учасники познайомилися із п’ятьмя великими місцевими компаніями, поспілкувалися з їхніми топменеджерами, зустрілися з представниками культурних інституцій, муніципалітету тощо.

Зокрема, учасники познайомилися з італійською телекомунікаційною компанією ТІМ, що надає послуги мобільного та фіксованого зв’язку, а також доступу до інтернету. Під час зустрічі з Іда Сіроллі, керівницею відділу внутрішніх комунікацій TIM Telecom та Вікторія Данії, старшою менеджеркою проєктів Академії TIM, обговорювали вплив внутрішніх комунікацій на репутацію компанії та виклики, які виникають, коли у твоєму підпорядкуванні понад 50 тис. людей.

З менеджментом компанії Eataly, що управляє гастрономічними центрами Eataly, учасники модуля поспілкувалися про наслідки COVID-19 для food retail та HoReCa. Мартіна Карла Чеккі, яка очолює people operations, розповіла, що не настільки травматичним є падіння трафіку відвідувачів, наскільки падіння бажаючих працювати у цій сфері. За останні півтора роки їхня кількість зменшилася на 70%.

Ще однією цікавою подією стала зустріч з Луїза Калурі, яка поділилася досвідом компанії Eni зі створення стартап-акселератора. Це викликало активну дискусію і багато запитань від учасників модуля: як відбирати та вирощувати стартапи, як перетворити партнерство стартапів та корпорації на історію в стилі win-win.

Рівень рішень

В останній день модуля учасники презентували свої наробки щодо декарбонізаціі територій України перед представниками компанії Enel та професорським складом Римської бізнес-школи. Команди вибрали для себе різні території: Київ, Львів, Херсон і Прикарпаття.

Кожна команда стартувала з двохвилинної візитівки України. Таким чином, вони розкрили для команди Римської бізнес-школи та представників італійського бізнесу значущі речі про історію, культуру, економіку, громаду України.

«Я вражена рівнем професійних рішень наших учасників, — говорить керівниця Executive MBA Олена Жильцова. — Вони справді продемонстрували big-picture thinking, доречно застосували чимало складних підходів та методологій, на які опирається kmbs. І все це – за три дні і 15 хвилин представлення кейсу! А коли кожна команда розпочинала з представлення України — глибоко і гідно — по рукам йшли мурахи».

Рефлексія і висновки

Упоратися з навантаженнями модуля неможливо без рефлексії – і  групової, і персональної. Традицією виїзних модулів є ранкова рефлексія разом із керівницею програми Executive MBA Оленою Жильцовою. Темами дискусій ставали й культурні особливості Італії та України, і культурні стереотипи та відмінності, і ще багато чого іншого.

Наприклад, візит до мистецького простору ALDA FENDI FOUNDATION, де на той момент діяла експозиція української художниці та скульпторки Жанни Кадирової, та прогулянки старовинними вулицями Риму визначили одну з тем ранкової рефлексії – естетичний інтелект.  

Є теорія, що люди з високим рівнем естетичного інтелекту більш схильні до вивчення та прийняття нових ідей та проєктів, мають розвинену здатність дивуватися і насолоджуватися навчанням. А відтак, цей вид інтелекту надзвичайно важливий і для управлінців, адже дозволяє ефективно приймати рішення про сенси і символи корпоративного простору, медіаконтенту, айдентики, організаційних артефактів.

Чимало учасників рефлексували особисто, а потім ділилися висновками на сторінках соцмереж. Наприклад, Дмитро Суслов, директор компанії «Бітрікс24», написав: «Що я відчув та забажав у цій поїздці?

Побачити увесь світ, доторкнутися до багатьох культур, але жити та працювати в Україні та для України. Не дивлячись на те, що теми та зустрічі були присвячені Італії, ми постійно проводили паралелі між нею та нашою країною. Рівень цифровізації, якість сервісу, інноваційність, багатство історії — це все дає нам величезний шанс на гідне майбутнє.

Цінити та підтримувати дружні стосунки з тими, хто збагачує твоє життя. Прагнути таких людей у своєму оточенні.

Робити все для створення суб'єктності України у світі. Не погоджуватися на «спасибо», коли є твоє українське «Дякую!». Нести в світ історію і культуру, досягнення України та видатних українців.

Тримати баланс між споживанням та створенням. Бути цінним не тільки для твого найближчого оточення, створювати сенс навіть для тих, кого не знаєш особисто».

1 / 24
kmbs live
02.12.2021 в 09:09
Відбулася сесія з розробки інституційної стратегії Національного агентства з питань запобігання кору ...
01.12.2021 в 06:04
Перший модуль навчання «Люди в організації. Трансформація HR-системи». ...
23.11.2021 в 14:05
Якщо на наступний рік ви плануєте значне зростання чи вихід на інші ринки і хочете ретельно підготув ...
22.11.2021 в 13:41
Для власника бізнесу внутрішні комунікації — це система раннього сповіщення, яка дозволяє бачити про ...
21.11.2021 в 12:46
Культура компанії як правило змінюється під час переходу компанії на наступний рівень організаційної ...
18.11.2021 в 16:20
«Часом енергетичним компаніям доводиться зіштовхуватися з надзвичайно високими або надзвичайно низьк ...
18.11.2021 в 12:39
Бути лідером на висококонкурентному ринку, мати при цьому найвищу ціну і продавати не товари чи ріше ...
17.11.2021 в 17:00
Репутаційний менеджмент — це не про те, як часто, помітно і круто ми комунікуємо. Репутація — це про ...