Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні
Головна
/
Новини
/
Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні
18.10.2021
Partnerships
Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні
У kmbs триває очно-дистанційна програма навчання у межах другої фази українсько-швейцарського Проєкту ПРООН для розширення підтримки ММСП в Україні та підвищення його конкурентоспроможності.

15 та 16 жовтня у стінах Києво-Могилянської бізнес-школи відбувся перший дводенний навчальний модуль для керівників членських бізнес-об’єднань у рамках другої фази Проєкту ПРООН «Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні» у співпраці з міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії. Цей проєкт спрямовано на прискорення розвитку сектора ММСП шляхом зміцнення потенціалу членських бізнес-об'єднань (БО).

«Ми тут для того, щоб кращесистематизувати практику», — зазначила Ельвіра Файзуліна, експертка kmbs. Тож перший день навчання розпочався з командної роботи учасників. Дві команди визначили труднощі, з якими вони стикалися під час роботи над проєктами. Такий своєрідний brainstorming допоміг учасникам ближче познайомитися, поділитися власним досвідом, виділити та обговорити типові проблеми. Експертка розповіла про систему побудови «дерева проблем» і «дерева цілей», а також запропонувала аудиторії альтернативний  продуктовий  підхід до управління проєктом. «Цей підхід дозволяє команді швидко побачити цілі. Не завдання, не мету, не активності, а той системний проміжний результат, який ви спільно робите».

«Ким ви повинні бути на роботі?»,  запитав в аудиторії Едуард Мальцев, заступник декана kmbs, ініціюючи активну дискусію про персональний розвиток управлінців, зокрема, у розподілі трьох транзакційних ролей, так званих “я-станів” (дитина, батько, дорослий). Лідери також обговорили роль відповідальності в управлінні та на практичних кейсах у групах визначили цінності, які лідери створюють управлінськими ролями.

«Ефективність, продуктивність, спроможність, конкурентоспроможність ваших організацій  це достукатися індивідуально до кожної людини»,  зазначив Едуард Мальцев Це дуже виснажливо, потребує компетентності, але якщо ви зрозумієте, що потрібно людині і як це синхронізувати з потребами вашої організації, то на вас чекає успіх». 

Другий день першого навчального модуля для лідерів бізнес-об’єднань у kmbs розпочався з лекції Олени Жильцової з управління персоналом. “Human Capital Management  це не про управління людьми,  пояснює експертка.  Це про побудову і розбудову процесів та систем, які закладають ті патерни поведінки, які вам потрібні. Це не про те, щоб кожного вручну переконати. Це про те, щоб створити такі підходи і системи, щоб вони запрацювали».

Олена Жильцова розповіла про три підходи ведення персоналу: алгоритмічний, структурний та контурний. Учасники Проєкту запитували практичних порад у різних управлінських аспектах: системи мотивації команди (як їхні бажання співставляти з можливостями БО), як об’єднувати лідерів, які методи рекрутингу використовувати і як адаптувати нових працівників. Експертка закликала учасників завжди бути готовими до втрати ключових ролей, а тому нарощувати резервні кадри.

“Не потрібно боятися вкладати свої ресурси у навчання людей наголошує Олена Жильцова Ви ростите ринок, тому в довгостроковій перспективі все одно виграєте. Адже через 2-3 роки ринок зміниться, фокус зміниться, і людина повернеться до вас».

На завершення першого та другого навчальних днів на лідерів бізнес-об’єднань чекали дві відкриті вечірні події у межах українсько-швейцарського Проєкту ПРООН. 15 жовтня до школи завітав Богдан Логвиненко, засновник Ukraїner, учасник Executive MBA-36, який розпочав серію лекцій на тему «Моя справа  моя країна». Пан Богдан поділився власним досвідом у налагодженні внутрішньої та зовнішньої комунікації, волонтерстві, побудові фінансової системи, а також розповів про враження від навчання у kmbs.

“Навчання дало більше усвідомлення і розуміння того, що ми робимо. У процесі навчання, спільних дискусіях я ловлю певні сигнали, маркери на майбутнє” каже Богдан Логвиненко.

У суботу 16 жовтня учасники Проєкту мали змогу поспілкуватися з Костянтином Кошеленко, заступником голови Фонду державного майна та випускником Executive MBA-24. Своєю лекцією «Прозора приватизація  можливості для бізнесу, суспільства та держави» він розпочав ще одну серію вечірніх подій під назвою «Держава і бізнес».  Пан Костянтин продемонстрував успішні кейси нової прозорої приватизації, розповів, як вона вплинула на бізнес і державу загалом. «Якщо у 2019 році в Фонд держмайна надходило 0,5 млрд гривень, то з новою системою цей показник досяг 3 млрд гривень»,  розповідає Костянтин Кошеленко.

«Виникло дуже багато інсайтів, які варто впроваджувати»,  ділиться враженнями Олена Корогод, учасниця Проєкту ПРООН,  «Я ставлю запитання, відповіді на які відразу покращують моє розуміння процесів, які відбуваються у нас просто зараз. Це і є найбільша цінність навчання».

Тож бажаємо учасникам Проєкту дедалі більше інсайтів та нових ідей, які зміцнять їхні бізнес-об’єднання!

1 / 11
kmbs live
02.12.2021 в 09:09
Відбулася сесія з розробки інституційної стратегії Національного агентства з питань запобігання кору ...
01.12.2021 в 06:04
Перший модуль навчання «Люди в організації. Трансформація HR-системи». ...
23.11.2021 в 14:05
Якщо на наступний рік ви плануєте значне зростання чи вихід на інші ринки і хочете ретельно підготув ...
22.11.2021 в 13:41
Для власника бізнесу внутрішні комунікації — це система раннього сповіщення, яка дозволяє бачити про ...
21.11.2021 в 12:46
Культура компанії як правило змінюється під час переходу компанії на наступний рівень організаційної ...
18.11.2021 в 16:20
«Часом енергетичним компаніям доводиться зіштовхуватися з надзвичайно високими або надзвичайно низьк ...
18.11.2021 в 12:39
Бути лідером на висококонкурентному ринку, мати при цьому найвищу ціну і продавати не товари чи ріше ...
17.11.2021 в 17:00
Репутаційний менеджмент — це не про те, як часто, помітно і круто ми комунікуємо. Репутація — це про ...