Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Маркетинг
/
Digital marketing. Програма цифрового інтенсиву
дати стартів програм
4/2022
формат
3 модулі: 3+3+2 дні
10:00 - 18:00 Можлива участь офлайн і онлайн
вартість
45 000 грн
Digital marketing. Програма цифрового інтенсиву
Для тих, хто хоче перейти від хаотичних рекламних кампаній до цілісної комунікації в онлайн середовищі
Аудиторія програми - маркетологи і маркетинг-директори, власники і продакт менеджери, які хочуть розібратися:
Як виявляти справжні потреби споживачів за метологією Jobs to be done
Яку цінність надає клієнтові бренд, і як краще її формулювати та доносити в digital
Які саме онлайн інструменти і для яких задач використовувати, як їх правильно комбінувати та відстежувати результат
Що дає програма :
Розуміння системи цифрових комунікацій.
Розуміння того, як використовувати необмежені можливості інтернету, мобільних і цифрових технологій для вирішення таких завдань, як підтримка іміджу бренду, виведення нового продукту на ринок, підвищення впізнаваності, стимулювання продажів тощо.
Розуміння механізмів взаємодії з аудиторією, виявлення споживацьких інсайтів та відповідної роботи з ними.
Експрес-практикум з розробки стратегії цифрових комунікацій.
Структура програми
Модуль 1
Місце цифрової комунікації у маркетинговій та бізнес-стратегіях
27-29 жовтня, 10:00 - 18:00

  • Огляд бізнес-реальності: розуміння криз та викликів. Зміни бізнес-моделей у цифрову епоху (короткий екскурс).
  • Зміна парадигм прийняття рішень. Нова маркетингова наука.
  • Новітні виклики маркетингу - запитання з поведінкової- та нейро- економіки. 
  • Брендинг. Роль бренду в цифрову епоху
  • Показники бренду. Які важливі метрики для бренду які - ні.
  • Методологія value proposition canvas (VPC). Практикум VPC.
  • Шлях споживача до прийняття рішення (Consumer Decision Journey) як основа цифрової стратегії. Практикум CDJ
  • Визначення основних показників ефективності на кожному етапі CDJ та інструменти моніторингу та аналізу.
  • Інсайт. Розуміння споживацького інсайту та практикум з його знаходження.
  • Методологія Jobs to be done для виявлення споживацьких інсайтів. 

 

 

 

Модуль 2
Інструментарій цифрового маркетингу: що, коли і як використовувати
24-26 листопада, 10:00 - 18:00

  • Аналіз домашніх завдань після Модулю 1
  • Вибір точок взаємодії з аудиторією в digital: формати контенту, плейсменти, способи просування відповідно до етапу Consumer Decision Journey
  • Image та performance маркетинг. Відмінності, сценарії використання та бізнес-задачі
  • Детальний огляд найбільш поширених інструментів діджитал маркетингу: сайт, SEO, контекстна реклама, розсилка. Послідовність, KPI, аналіз результатів
  • Нові інструменти інтернет-маркетингу: сценарії використання, бізнес-задачі та аналіз результатів
  • Як наймати агенції та працювати з ними, щоб був результат

 

Домашнє завдання до Модулю 3: Вибір точок взаємодії з аудиторією в digital відповідно до Consumer Decision Journey для власного бренду

 

Модуль 3
Розробка цифрової стратегії в групах
22-23 грудня, 10:00 - 18:00

  • Аналіз домашніх завдань після Модулю 2
  • Структура KPIs та трекінгу бізнес-результатів
  • Діджитал тренди та що з ними робити: augmented reality, virtual reality, artificial intelligence etc.
  • Розробка стратегії обраного бренду/компанії у групах
  • Презентація рішень
  • Підбиття підсумків програми

 

 

Викладачі
Роман Гавриш детальніше
Adjunct professor
Марія Кочмарук детальніше
Visiting professor
Михайло Траверсе детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
45 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Інна Хрущ
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
02.12.2021 в 09:09
Відбулася сесія з розробки інституційної стратегії Національного агентства з питань запобігання кору ...
01.12.2021 в 06:04
Перший модуль навчання «Люди в організації. Трансформація HR-системи». ...
23.11.2021 в 14:05
Якщо на наступний рік ви плануєте значне зростання чи вихід на інші ринки і хочете ретельно підготув ...
22.11.2021 в 13:41
Для власника бізнесу внутрішні комунікації — це система раннього сповіщення, яка дозволяє бачити про ...
21.11.2021 в 12:46
Культура компанії як правило змінюється під час переходу компанії на наступний рівень організаційної ...
18.11.2021 в 16:20
«Часом енергетичним компаніям доводиться зіштовхуватися з надзвичайно високими або надзвичайно низьк ...
18.11.2021 в 12:39
Бути лідером на висококонкурентному ринку, мати при цьому найвищу ціну і продавати не товари чи ріше ...
17.11.2021 в 17:00
Репутаційний менеджмент — це не про те, як часто, помітно і круто ми комунікуємо. Репутація — це про ...